Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Δεν είμαι της τελευταίας στιγμής... Περιμένω να περάσει και αυτή!!!!!

Μη φοβουστε καλά μου..... Δεν το γυρίζω στο υπαρξιακό.....(ίσως λίγο..χιχι)

Ως γυναίκα, με απασχολούν συνέχεια (μόνο στο μυαλό μου, όμως) θέματα όπως υγεία, ευεξία, κιλά, κυτταρίτιδα, κάπνισμα, φυσική κατάσταση, η όψη του δέρματός μου (προβλήματα ακμής), ομορφιά κ.τ.λ. Νομίζω ότι δε χρειάζεται να επεκταθώ... καταλαβαίνετε!

Έκανα αυτό το αρκετά πρόχειρο κολλάζ, προσπαθώντας να αποτυπώσω τις σημερινές μου σκέψεις....

Το πρόβλημά μου είναι ότι φέτος πήγα γυμναστήριο 2 μήνες (όχι εντατικά), δεν προσέχω τη διατροφή μου ούτε κ τα κιλά μου κ τα βάζω με τον εαυτό μου που είμαι απείθαρχη, τεμπέλα κ το μέτωπό μου γράφει βαρεμάρα!!!!!

Λοιπόν, καλώ τις απανταχούσες παρούσες ομοιοπαθούσες προς αλληλοϋποστήριξη! Επίσης, καλώ όσες είναι στο σωστό δρόμο να μας συμβουλέψουν, ώστε να μην πάει χαμένος ο κόπος!

Θέτω τους προσωπικούς μου στόχους για αυτήν την εβδομάδα!

Στόχος 1: Άσκηση. Κουνήσου λίγο καλέ! Λέω να δοκιμάσω το πρόγραμμα που βρήκα στην ιστοσελίδα του Shape για περπάτημα- πρόγραμμα απώλειας κιλών

Φυσικά, η μουσική είναι ο καλύτερος φίλος του περπατήματος, γι'αυτό κι έχω ήδη κάνει την playlist!

Κι άλλα πολλά.... γιατί θα περπατάω κανένα διήμερο!!! χαχα

Στόχος 2: Φάε κανένα φρουτάκι!! Καρπουζάκια, πεπονάκια, δαμασκηνάκια Καλιφόρνιας για δεκατιανό!! Μπορείς!

Στόχος 3: Εκείνα τα 2 λίτρα νερό που ουρλιάζουν όλοι, γιατί δεν τα πίνεις; Κι αυτό βαριέσαι?!?!?!?!!


Εσείς πού λέτε να στοχεύσετε προσωπικά αυτήν την εβδομάδα?

Θέλω γνώμες, να το συζητήσουμε βρε κορίτσια!!!

Φιλάκια!!!!!


1 σχόλιο: