Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

NOTD Leopard and DIY ring

Καλημέρα και καλό μήνα!!! Τι κάνετε?

Σήμερα θα σας δέιξω ένα σχέδιο  που έχω εμπνευστεί από το  διαδίκτυο  σε δύο  εκδόσεις του (ήταν και μια φίλη μου στο σπίτι και τα κάναμε μαζί)!!!

Τα δικά μου:
Το δαχτυλίδι το έφτιαξα εγώ, από παλιό κουμπί της μανούλας μου κ βάση-δαχτυλίδι που πήρα από το μαγαζί για τις χειροτεχνίες (Marble- Καβάλα)


Της φίλης μου!
 Ξεκινάει το καλοκαίρι σήμερα!!!!

Θα αρχίσουμε τη θάλασσα (έχω κάνει δύο μπάνια, αλλά από  τότε όλο βρέχει!!!) και τα τσαλαβουτήματα!!!!!


Φιλάκιααααα!!!!!!!!!!!

10 σχόλια:

  1. M'aresoun polu ta leopard nails, Tania! Kalh arxh sto blog sou! Perna ki apo to diko mou mia volta! Fantazomai katalaves poia eimai ;)
    fashion-framed.blogspot.com
    Filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου,σας ακολουθώ εδώ και καιρό μέσω bloglovin'!!!!Αλλά όταν κάνω like σε αυτό, δε φαίνεται στον κάτοχο του σάιτ μάλλον!!! Επειδή σας έβλεπα απο εκεί, δεν είχα καταλάβει ότι δεν είχα μπει και στο gfc!!! Ευχαριστώ πολύ !!!

      Διαγραφή
  2. Ξα, τέλειο το νυχάκι όπως και τα δαχτυλίδι ;) Οι αποχρώσεις στα δικά σου νύχια μαρέσουν περισσότερο, για να μαι ειλικρινής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία τα νύχια, αλλά και το δαχτυλίδι.
    Είμαι το νέο μέλος του blog σου.
    http://www.beautyandthemist.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!! Μπήκα κι εγώ στο μπλογκ σου κ έγινα μέλος!!

      Φιλάκια!! Τάνια

      Διαγραφή